მე-11ა კლასის ისტორია(ნაწილი 2)

დრო მოვიდა იმისა,რომ აიღწეროს თითოეული ჯგუფი მე-11ა კლასში.
ჯგუფი პირველი: ეს არის ჯგუფი რომელიც შედგება ორი გოგოსაგან. ერთი შეხედვით ეს ორი გოგო არაფრით არ ჩამოუვარდებიან მე-11ა კლასის დანარჩენ გოგოებს,მაგრამ მათ შექმნილი აქვთ სტერეოტიპი იმისა ,რომ ისენი არიან ყველაზე ლამაზები და ყველაზე ”სვეწკები” მიუხედავად იმისა ,რომ ისენი ამას უარყოფენ. :დ სულ რაღაცაზე ჭორიკნობენ,არჩევენ სხვის საქმეებს, კი სახალისოა, მეც ხშირად ვერთობი მათთან,მაგრამ ზოგჯერ ფარგლებს ცდებიან! არაუშავს გაიზრდებიან მიხვდებიან:* სინამდვილეში ისენი ძალიან კარგი ბავშვები არაინ როგორც დანარჩნი მე-11ა კლასის მოსწავლეები, ძალიან კეთილები,მაგრამ ამაყები, ძალიან საყვარლები,მაგრამ ზოგჯერ საშინლად აუტანლები:* ზოგჯერ თავისი გაუაზრებელი ქმედების გამო უხერხულში აყენებენ არა მარტო თავისთავს არამედ თავის მეგობრებსაც. ხშირად,იჩენენ თავდაჯერებულობას, ჰგონიათ რომ ისენი არაიან მართლები და სხვები რაღაც არამიწიერს ეუბნენიან,თუ მათ უნდა,რომ ეს იყოს ასე, ესეგი ასეც უნდა იყოს, მაგრამ მართლები არიან კი ისენი სულ? აი ამას ვერ ხვდებიან. არაუშავს გაიზრდებიან მიხვდებიან.
ერთ-ერთ მათგანს ახასიათებს ბანალური კომენტარების წერა სხვადასხვა სოციალურ ქსელებში, მეორე ძალიან ფიცხია და გაბრაზების დროს თავის ჩანთას იმდენს ურტყავს,რომ რუსის ბარაბანს არ ურტყამდნენ :დ
მოკლედ ძალიან საინტერესო ადამიანები არაიან, ერთი შეხედვით ძალიან ცივები და უხეშები,რა ქნან ასეთი იმიჯი აქვთ შექმნილი,ეტყობათ ”Gossip girl»-ს უყურებენ ხშირად :დ მაგრამ თუ კარგად გაიცნობთ მიხვდებით,რომ ისენიც ჩვეულებრივი და საყვარელი გოგოები არაინ!
ასე ვხედავ სამყაროს მე!

One response to “მე-11ა კლასის ისტორია(ნაწილი 2)

  1. ერთი შეხედვითასეთებია არიან ჩემი აზრით სინამდვილეში კი თავის დამკვიდრებას ცდილობენ და დიდი გაიძვერები არიან :დდდ

Добавить комментарий

